سردار نقدي : شجره طيبه صالحين ثمره شيرين مقاومت و ايستادگي در برابر دشمن است
 
درباره وبلاگ


ولی امر مسلمین جهان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي :فرزندان بسيحي‌ام با حضور خود در هر صحنه‌اي كه لازم است دشمنان زبون را مرعوب و منكوب سازند.
صراط ولایت - قرارگاه سایبری خیبر
سیاسی . تحلیلی

به گزارش پايگاه اينترنتي بسيج، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم افتتاح نمايشگاه فعاليت هاي سه ساله سازمان بسيج مستضعفين كه در سالن پنجم آذر و با حضور سرلشكر فيروزآبادي رييس ستاد كل نيروهاي مسلح برگزار شد گفت: قيام امام راحل پاسخ عملي به "هل من ناصر ينصرني" امام حسين عليه السلام بود كه پرچم عاشورايي سيدالشهدا را در عصر جاهليت مدرن برافراشت و دنيا را نوراني كرد.

سردار نقدي هدف بسيج را تحقق جامعه اسلامي عنوان نموده و تصريح كرد: همانطور كه مقام معظم ولايت فرمودند، هدف بسيج هدفي است كه در آن همه آحاد جامعه بايد بسيجي باشند و روابط بين ايشان بر اساس منطق و تفكر بسيجي باشد.

ايشان ايجاد شبكه بزرگ مردمي با بيست ميليون بسيجي فعال و موثر را هدف چشم انداز بسيج دانسته و خاطرنشان كرد: برنامه هاي تجزيه و تحليل علمي با برآورد علمي از وضعيت موجود، بسيج را براي رفتن به سمت هدف چشم انداز ياري مي كند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با برشمردن دشمنان مختلف در راهِ رسيدن بسيج به اهداف اظهار داشت: براي تحقق اهداف بسيج، دشمني هاي زيادي توسط آمريكا و رژيم صهيونيستي همچون هزاران شبكه ماهواره اي، صدها هزار پايگاه فاسد اينترنتي، آلوده سازي جوانان به افكار انحرافي و مواد مخدر و مفاسد اخلاقي وجود دارد كه بسيج با برنامه هاي گسترده تبليغاتي و فرهنگي به جنگ اين دشمنان مي رويم تا توازن قوا را به نفع تحقق اين چشم انداز برهم زنيم.

وي با اشاره به تهديدها و تحريم هاي دشمن گفت: همانطور كه از دل تمام تهديدات و تحريم هاي دشمن، ثمرات بسيار شيريني براي ملت باقي مانده و نتيجه آن اقتدار همه جانبه بود، امروز شاهد رويش يك قدرت فرهنگي عظيم در داخل تشكل الهي بسيج هستيم و برنامه تربيتي بسيج با رهنمودها و دعاي خير مقام معظم ولايت، ثمره شيرين ايستادگي و غلبه بر دشمن در تهاجم فرهنگي است.




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • شراب روحانی
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرباز ولایت - قرارگاه سایبری خیبر و آدرس b200.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.